Double Cab Two Seater tekniikka

MOOTTORI – EI LISÄTTÄVÄÄ ADBLUETA!

Isuzu D-MAX:n uusi 1,9-litrainen dieselmoottori on optimaalisen kokoinen, se tuottaa 120 kW (164 hv) tehoa ja 360 Nm vääntöä polttoaineenkulutuksen jäädessä vain 7 litraan 100 km kohti. Haitalliset CO2-päästöt ovat vain 183 g/km.

Hiukkasloukun yhteydessä oleva LNT-katalysaattori (Nox-loukku) muuttaa haitalliset typenoksidipäästöt puhtaaksi typeksi, vedeksi ja hiilidioksidiksi ilman AdBlueta, joka jäätyy jo -11 celsiusasteen käyttöympäristössä.

Moottorin uusien ominaisuuksien, pakokaasun kierrätysjärjestelmän (EGR) ja hiukkassuodattimen (DPD), avulla haitalliset hiilivety- ja typpioksidipäästöt ovat minimoitu. DLC-päällystetyt polttoainesuuttimet, 200 Mpa:n korkeapaineruiskutus, palotilan parempi muotoilu ja grafiitilla päällystetyt männät parantavat polttoainetaloudellisuutta entisestään ja lisäävät samalla moottorin pitkäikäisyyttä. Lisäksi Isuzu D-MAX:in dieselmoottorin jakopää toimii ketjulla vähentäen ajoneuvon seisontapäiviä ja säästää selvää rahaa.

Klikkaa kuvia

VAIHTEISTO

Isuzu D-MAX on saatavana Isuzun omalla 6-vaihteisella manuaali- tai Aisinin 6-vaihteisella automaattivaihteistolla. Manuaalivaihteistolla EU-yhdistetty polttoaineenkulutus on 7,0 l/100km ja CO2-päästöt 183 g/km. Automaattivaihteistolla vastaavat lukemat ovat vain 7,8 l/100km ja 205 g/km.

NELIVETO

Kaikissa Isuzu D-MAX -malleissa vakiona oleva neliveto kytketään päälle keskikonsolissa sijaitsevaa valintakiekkoa kääntämällä. Takavedon ja nopean nelivedon välillä voidaan vaihdella alle 100km/h vauhdissa ajo-olosuhteiden muuttuessa.

LATAA TEKNISET TIEDOT