Tehokkuus ja lujuus olivat pääkohdat, joita Isuzu-kehittäjät käyttivät uusimman D-MAX-mallin kehitystyön parissa. Tavoitteena oli luoda pienempi kulutus, vallankumouksellinen muotoilu, luokan johtava turvallisuus ja säilyttää samalla D-Max:n hyvät käytännölliset ratkaisut, kuten 3,5 tonnin vetokyky.
Suomessa mallisto koostuu nelivetoisista Isuzu D-MAX avolava-autoissa, joille myönnetään japanilaisen laadun takeena luokkansa paras 5-vuoden/100 000 km:n takuu.
Uusi Isuzu D-MAX -pickup on testattu kaikista haastavimmissa olosuhteissa. Uuteen D-MAXiin koottu Isuzun yli 90 vuoden tietotaito raskaan kaluston ja yli 80 vuoden kokemus dieselmoottoreiden valmistuksesta. Isuzu on ainoa pickup-valmistaja, joka valmistaa vain hyötyajoneuvoja. Raskaan kaluston DNA näkyy ja tuntuu.
Isuzu Motors Ltd on yksi maailman suurimmista hyötyajoneuvojen ja pick-uppien valmistajista, ja dieselmoottorien valmistajana Isuzu on maailman suurin. Maailman johtavat auto- ja raskaankaluston valmistajat sekä teollisuus ovat valinneet voimalähteikseen Isuzun dieselmoottorit niiden suorituskyvyn ja pienen kulutuksen ansiosta.
ISUZU D-MAX ei ole pelkkä lava-auto
Se on nykyaikainen, urheilullinen voimanpesä, joka on valmis viemään sinut monipuolisempaan ja kykenevämpään elämäntyyliin. Tämä voimanpesä määrittelee luotettavuuden uudelleen – olitpa sitten lähdössä haastavalle maastoajelulle tai kohtaamassa vaativan työpäivän. Jokaiselle eteen tulevalle haasteelle D-MAX on valmiina kohtaamaan sen. Se on kykenevä valloittamaan tämän päivän ja rohkeasti kohtaamaan sen, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. ISUZU:n sadan vuoden kokemus huippuluokan hyötyajoneuvojen valmistuksesta huipentuu tähän D-MAXin uusimpaan versioon. Se tarjoaa huipputason turvallisuusominaisuuksia, edistynyttä viihdeteknologiaa ja keskittynyttä mukavuutta – ollen ISUZU:n testatun erinomaisuuden ilmentymä.
D-MAX on voima, johon on suhtauduttuva vakavasti, sillä sen ”Truck DNA” näkyy alusta alkaen. Sen hallitseva muotoilu, leveä olemus ja kulmikas korirakenne ovat täysin huomiota herättäviä. Tämä alusta asti aloitettu muotoilu huokuu aggressiivista maskuliinisuutta, joka vaatii huomiota, alkaen tyylikkäistä 18″ alumiinivanteista, joissa on 12 elegantin ohuen puolan muoto, joka herättää pyörivän liikkeen vaikutelman, vaikka ne olisivat täysin paikallaan.
Mutta D-MAX ei ole vain hyvännäköinen; se on myös käytännöllinen. Se vie etumatkaa uudelleenmuotoillun etupuskurin ja uuden ilmavirran sekä takaluukun suurennetun yläspoilerin kanssa. Nämä eivät ole vain tyylikkäitä lisäyksiä, vaan ne edustavat optimoitua aerodynaamista muotoilua.
Ulkonäön lisäksi D-MAX on suunniteltu täyttämään jokaisen kuljettajan tarpeet. Saatavilla on erilaisia ohjaamotyyppejä ja varustetasoja, joten jokaiselle löytyy sopiva D-MAX. Sen aggressiiviset alumiinivanteet, saumattomasti integroitunut takapuskuri askelmalla ja kätevät astinlaudat lisäävät sen vetovoimaa, samalla kun uudet Bi-LED-ajovalot ja tyylikkäät päiväajovalot valaisevat tietäsi eteenpäin ja maksimoivat näkyvyyden päivällä tai yöllä.
Jopa ne, jotka seuraavat sinua, tulevat lumoutumaan uusien LED-takavalojen kiehtovasta kolmiportaisesta muotoilusta, joka antaa vaikutelman levittäytyvistä siivistä ja leveydestä, kun katsotaan takaa päin – jättäen kaikille muille tiellä ajaville pysyvän viimeisen vaikutelman.
Bi-LED-ajovalot integroiduilla päiväajovaloilla: Valaisevat pidemmälle ja leveämmälle maksimaalisen näkyvyyden takaamiseksi.
18″ alumiinivanteet: Tyylikkäästi suunniteltu, jossa jokaisessa puolassa on reikä, joka visuaalisesti antaa vaikutelman ohuudesta ja keveydestä ja luo erityisen pyörivän muodon, joka viittaa eloisaan eteenpäin suuntautuvaan liikkeeseen.
Takavalot kaksois-LED-valoilla parantavat näkyvyyttä ja turvallisuutta.
Ilmanvastus: Aerodynaaminen integrointi pyörien ja alustan muotoiluun luo optimaalisen ilmanvirran vähentäen ilmanvastusta, tärinää ja melua.
D-MAX on todiste ISUZU:n vertaansa vailla olevasta asiantuntemuksesta dieselmoottoritekniikassa, yli 27 miljoonan moottorin valmistuksella ympäri maailmaa. Sen legendaarinen moottori, joka on sekä kestävä että hienostunut, on suunniteltu huippusuorituksiin. Tehostettu turboahtimen reagointi, tarkka polttoaineen ruiskutuksen hallinta ja minimaalinen moottorin melu tekevät siitä mahtavan voiman tien päälle.
Tämä D-Max ei pelkästään tarjoa väsymätöntä ja tinkimätöntä suorituskykyä; se täyttää myös uusimmat päästöstandardit samalla kun parantaa tehokkuutta ja taloudellisuutta. Tämä voiman ja vastuullisuuden tasapaino on se, mikä tekee D-Max:sta erottuvan.
Jokainen D-Max:n osa-alue kertoo sen suorituskyvyn voimasta, joka inspiroi luottamusta jokaiseen matkaan, johon lähdet. Aggressiivisen korkea vääntömomentti alhaisilla kierrosnopeuksilla kiihtyvyyden yhdistämiseksi raakaan voimaan tekee siitä kykenevän voittamaan minkä tahansa tehtävän, joka sille annetaan. Voima on D-MAX:n ydin, joka mahdollistaa tarkasti sovellettavat toiminnot todella monipuolisessa ajamisessa.
Moottori: Kestävä ja hienostunut, vahvistaen ISUZU:n mainetta dieselmoottorien kestävyydessä.
Sähköisesti ohjattu VGS-turboahdin: Vähentää viivettä, lisää voimaa.
Palotila: Optimoitu palotila minimoi päästöt samalla, kun se parantaa taloudellisuutta.
ISUZU 1.9L Dieselmoottorin suorituskyky: Maksimiteho 120 kW (163 hv) / Maksimivääntömomentti 360 Nm
D-MAX on suunniteltu palvelemaan elämääsi ilman, että se vie aikaa siltä, mikä elämässä on tärkeää. Olitpa sitten perheen kanssa tai töissä, D-MAX huokuu luotettavasti eleganssia ja huipputason mukavuutta jokaisella matkalla.
Huolimatta kevyestä rakenteestaan, D-MAX erottuu matkustajien turvallisuudessa, melun ja tärinän vähentämisessä sekä yleisen vakauden parantamisessa. Se on suunniteltu helppoon ylläpitoon vahvalla ruosteenestokestävyydellä ja lukuisilla osilla, jotka eivät vaadi huoltoa.
D-MAX on poikkeuksellisen korkea, leveä ja kestävä työjuhta, joka vaalii ISUZUn perintöä luotettavana lava-autona. Tämä kestävyysperinne ulottuu ISUZU:n ensimmäiseen lava-autoon vuodelta 1963. Nykyinen D-MAX on uusi huippukohta ISUZUn historiassa, ja se on peräisin yli neljän miljoonan kilometrin tiukasta testauksesta tutkimus- ja kehitysvaiheessa – niin maantiellä kuin maastossa.
Pitkän käyttöiän ansiosta D-MAX on rakennettu kestämään mitä tahansa haasteita. Elämä on liian lyhyt tekosyille. Venytä rajojasi, vetäydy lepäämään ja nouse jälleen uudelleen toiseen kierrokseen.
Yksi hihna: Yksi moottorihihna automaattisella kiristimellä minimoi kulumisen.
Sylinterilohko: D-MAX:n edistynyt kitkaa vähentävä induktiokarkaisuprosessi vahvistaa sylintereitä merkittävästi.
Hydrauliset venttiilien välyssäätimet: Toimivat itsenäisesti parantaakseen kestävyyttä.
Erinomaisella suorituskyvyllä ja kestävyydellä sekä uudella elektronisella takatasauspyörästönlukolla D-MAX vakuuttaa vaikeissakin maasto-olosuhteissa. Uusi jousitus minimoi korin heilahtelua, samalla säilyttäen kantavuuden ja parantaen ajomukavuutta.
D-MAXin pohjapanssarit tarjoavat maksimaalisen suojan kiviltä, kolhuilta ja puun kannoilta. D-MAXin saat kuusivaihteisella manuaali- tai automaattivaihteistolla. Kahlaussyvyys on kasvanut 80 cm:iin. Ahtaissa paikoissa on helppo ajaa esteiden ohi, sillä kääntöympyrän halkaisija on vain 12,5 metriä.
Dynaaminen jousitusjärjestelmä vähentää korin kallistelua säilyttäen samalla kuormauskapasiteetin, parantaen näin ajomukavuutta. Kuusivaihteinen automaattivaihteisto varmistaa, että sinulla on täysi hallinta ajoneuvostasi.
4×4-suorituskyky: Lähestymis-, poistumis- ja rampin ylityskulmat tarjoavat entistä paremman maastoajokyvyn.
Pohjasuojaus: Vastaa vaativimmankin maaston haasteisiin.
Lava: Tilava ja käytännöllinen, laajalla ja tasaisella kuormausalueella.
Alusta: Isompi ja vahvempi, paremmalla vääntö- ja pituussuuntaisen jäykkyyden yhdistelmällä, mikä parantaa käsiteltävyyttä, vakautta ja kestävyyttä.
ISUZU D-MAX on enemmän kuin vain lava-auto; se on voiman ja hienostuneisuuden ilmentymä, liikkuva toimisto, rentoutumisen keidas ja portti ylellisiin seikkailuihin. Jokainen tämän ajoneuvon ominaisuus on räätälöity vastaamaan tarpeesi ja heijastamaan ISUZU:n ylpeyttä hienostuneessa muotoilukonseptissaan.
Sisätilojen muotoilu on vaikuttava, huokuen tyyliä tilavalla ja hyvin varustellulla ohjaamolla. D-MAX takaa helpon sisään- ja uloskäynnin, lisäten käytännöllisyyttä ja luoden täydellisen yhdistelmän kestävyyttä ja joustavuutta.
Jokainen matka D-MAX:lla on suunniteltu miellyttäväksi. Se tarjoaa kaksialueisen ilmastoinnin, ohjaamomelun eristyksen ja minimoidun tärinän tasaiselle ajokokemukselle. Jokainen istuin tarjoaa sekä pehmustetta että sivuttaistukea maksimaalisen mukavuuden takaamiseksi. Säilytystilaa on runsaasti ja ne on strategisesti sijoitettu ajoneuvon ohjaamon etu- ja takaosaan.
Kuljettajan istuin on ergonomisesti suunniteltu kahdeksalla sähköisellä säätömahdollisuudella, jolloin löydät itsellesi ihanteellisen ajoasennon, jota parantaa vielä ohjauspyörän korkeus- ja syvyyssäätötoiminto.
Olitpa matkalla perheen kanssa tai käyttämässä sitä työtehtäviin, D-MAX on aina askeleen edellä tarjoten ensiluokkaista mukavuutta kaikilla teillä.
Ohjauspyörä: Urheilullinen ja kompakti, korkeus- ja syvyyssäädöllä täydellisen ajoasennon saavuttamiseksi.
Kaksialueinen ilmastointi: Kuljettaja ja etumatkustaja voivat asettaa yksilölliset lämpötilat omien mieltymystensä mukaan.
Nahkaverhoiltu istuin ristiseläntuella: Ergonomisesti suunniteltu, tärinänvaimentavalla elastisella mukavuusvaahdolla ja kahdeksan suuntaisesti säädettävällä kuljettajan istuimella.
D-MAXissa on kaksi erillistä näyttöä, jotka toimivat yhdessä. Suuri 7 tuuman TFT-näyttö, joka on sijoitettu mittariston keskelle, tarjoaa kuljettajalle tärkeää tietoa nopeasti, kun taas kojelaudan keskellä on erillinen kosketusnäyttö, joka näyttää valitut ajoneuvon toiminnot ja viihdeominaisuudet. Nauti langattomasta Apple CarPlay™- ja Android Auto™ -yhteensopivuudesta sekä äänentunnistuksesta – lisäksi järjestelmässä on jopa kahdeksan korkealaatuista kaiutinta. Järjestelmä sisältää myös reaaliaikaiset kaltevuusmittarin lukemat, jotka osoittavat ajoneuvon kallistuskulmat, 4×4-tilan ja ohjauspaneelin, josta voi valita halutut ADAS-toiminnot pois ja päälle. Lisäksi useat USB-portit sekä etu- että takaistuinalueilla pitävät kaikkien laitteet ladattuina koko matkan ajan.
Ajokokemusen helpoutta ja nautintoa lisäävät ominaisuudet kuten Walk Away Lock, joka lukitsee ovet automaattisesti, kun olet yli kolmen metrin päässä, ja Follow Me Home -valaistus, joka valaisee alueen D-MAX:si ympärillä, kun poistut ajoneuvosta pimeällä.
Tervetuloa edistyksellisimpään D-MAX:iin ikinä – suunniteltu juuri sinua varten, intuitiivisella teknologialla, joka ei ainoastaan tee elämästäsi helpompaa, vaan myös hauskempaa.
Suuri 7” TFT-monitoiminäyttö: Näyttää ajoneuvon eri toiminnot kuljettajan mieltymysten mukaan.
Tietoviihdejärjestelmä Apple CarPlay™ ja Android Auto™ -yhteensopivuudella: Toistaa älypuhelimesi toiminnot ajon aikana, mukaan lukien äänentunnistuksen.
Takakeskikonsoli ilmasuulakkeilla: Mukavuutta ja USB-portin käyttömukavuutta takaistuinalueen matkustajille.
D-MAX ei ole vain haastavimpien maastojen valloittamista varten, vaan myös turvallisuutesi varmistamista jokaisella matkalla. Ajoneuvo on varustettu useilla automaattisilla ja itsenäisillä turvatoiminnoilla, jotka usein lieventävät vaaratilanteita ennen kuin edes huomaat niitä. Olitpa sitten maantiellä tai maastossa, lisäjärjestelmät kuten mäkilähtöavustin (HSA) ja alamäkihidastin (HDC) tarjoavat sinulle ylimääräistä turvallisuutta ja hallittavuutta.
D-MAX:n kori on vahvistettu suojaamaan matkustajia iskuilta kaikista suunnista. Siinä on suuremmat etu- ja takajarrut parannetun pysäytysvoiman takaamiseksi, mikä voi auttaa estämään onnettomuuksia ennen niiden tapahtumista. Istuimet on suunniteltu vaimentamaan iskuja hätätilanteissa, ja jos jokin useista turvatyynyistä laukeaa, auton ovet avautuvat automaattisesti.
Lisäksi D-MAX ottaa huomioon myös jalankulkijoiden turvallisuuden. Sen jalankulkijasuojaus vähentää mahdollisten onnettomuuksien aiheuttamaa vahinkoa ajoneuvon ulkopuolella oleville henkilöille. D-MAX:lla saat paitsi luottamusta haastavien maastojen voittamiseen, myös mielenrauhaa tietäen, että sinä ja muut – olette aina turvassa.
HSA ja HDC: Mäkilähtöavustin ja alamäkihidastin varmistavat maksimaalisen luottamuksen epätasaisessa maastossa.
Turvatyynyt: Laajat turvatyynyjen muodot tarjoavat paremman suojan.
Vahvistettu ohjaamo: Valmistettu suurlujuusteräksestä erinomaista kestävyyttä ja jäykkyyttä varten, luoden matkustajille parhaan mahdollisen ja turvallisen suojan.
Suuremmat jarrut: Merkittävästi vähentynyt jarrumelu, merkittävästi parantunut käyttöikä ja jarrutuntuma.
D-MAX on suunniteltu sinua varten, ja sen integroitu edistyksellinen kuljettajaa avustava järjestelmä (ADAS) on hyödyksesi, mukaan lukien parannettu stereokamera. Sen kehittynyt tutkateknologia havaitsee esteet ja niiden etäisyydet. Nämä järjestelmät toimivat sekä itsenäisesti että yhdessä parantaakseen ajotaitojasi ja turvallisuuttasi – varmistaen vaivattoman matkan, minne tahansa D-MAX sinut viekin.
Ennakoiva törmäysturvallisuus
• Etutörmäysvaroitus (FCW) tarjoaa erinomaisen tunnistuksen ja varoittaa kuljettajaa, jos etutörmäys on todennäköinen. Automaattinen hätäjarrutusavustin (AEB) pysäyttää auton automaattisesti, jos kuljettaja ei reagoi, suojaten jalankulkijoita, pyöräilijöitä tai moottoripyöräilijöitä.
• Kääntymisavustin (TA) jarruttaa ajoneuvoa automaattisesti, jos toinen ajoneuvo tai jalankulkija havaitaan tulevan kohti sinua käännöksen aikana.
• Väärän kiihdytyksen estojärjestelmä (MAM) katkaisee moottorin vedon automaattisesti, kun kaasupoljinta painetaan vahingossa.
Nopeuden säätö
• Mukautuva vakionopeudensäädin (ACC) mukauttaa ajonopeutesi automaattisesti edessä olevan ajoneuvon mukaan. Älykäs mukautuva vakionopeudensäädin (IACC) käyttää liikennemerkkien tunnistustietoja (TSR) asettaakseen oikean nopeuden.
• Liikennemerkkien tunnistusjärjestelmä (TSR) tarjoaa hyödyllistä tietoa mittaristossa, kun ajetaan erilaisten liikennemerkkien ohi, ja toimii yhdessä älykkään nopeudenrajoittimen (ISL) kanssa, jonka avulla kuljettaja voi helposti asettaa matkanopeuden liikennemerkkien mukaan.
Ajoneuvon ympäristön varoittimet
• Kuolleenkulman varoitusjärjestelmä (BSM) varoittaa kuljettajaa, kun toinen ajoneuvo on kuolleessa kulmassa.
• Risteävän liikenteen varoitusjärjestelmä (RCTA) havaitsee takaa lähestyvät ajoneuvot tai esineet ja varoittaa kuljettajaa peruuttamisen aikana. Risteävän liikenteen jarrutusjärjestelmä (RCTB) aktivoi jarrutuksen mahdollisen törmäyksen estämiseksi.
Kaista-avustimet
• Kaistavaroitin (LDW) varoittaa kuljettajaa, kun ajoneuvo näyttää kulkevan vahingossa kaistan yli.
• Aktiivinen kaistavahti (LDP) ohjaa D-MAX:n varovasti takaisin omalle kaistalleen.
• Kaistallapitoavustin (LKAS) toimii yhdessä ajon aikana mukautuvan vakionopeudensäätimen kanssa pitäen ajoneuvon kaistan keskellä.
• Törmäyksenestojärjestelmä (ELK) avustaa ohjauspyörää kääntämällä, jotta ajoneuvo vedetään takaisin kaistalleen, kun kaistanvaihtoa yritetään tehdä samalla, kun toinen ajoneuvo lähestyy takaa viereiseltä kaistalta.
• Kuljettajan vireystilan valvontajärjestelmä (DM) ehdottaa kuljettajaa pitämään tauon, kun havaitaan merkkejä väsymyksestä.
• Pysäköintitutkat tunnistavat auton etu- tai takapuolella olevat ajoneuvot tai esineet, mikä mahdollistaa helpon ja kätevän pysäköinnin.
• Monitörmäysjarru (MCB) pysäyttää ajoneuvon liikkumisen automaattisesti onnettomuuden jälkeen vähentäen toisen törmäyksen riskiä.
• Kaukovaloavustin (AHB) vaihtaa automaattisesti kaukovaloista lähivaloihin, kun havaitaan edessä tai vastaantulevia ajoneuvoja.
Valitse väri